Dag 6 - Mina husdjur! <3

Jag har just nu en katt som heter Findus och typ 20 sötvatten fiskar.
Findus är ca 6 år och fiskarna skaffade vi för typ 1 år sen :)

Vi har haft en annan katt som hete  Svante, En häst som hete Sid
Och 2 fåglar (kommer inte ihåg vad de hete, va flera år sen), 2 marsvin som hete Pocahontas och Nemo, och 3 råtter som hete Hallon, Smultron och Sally! ;D Vi har haft ganska många djur...

Alla djur har varit en dal av familjen, alltid sorligt att förlora någon men alltid kul att få en ny.

Vår häst Sid blev 31 år och min mamma har haft han sen han va ett ung och hon var ca 15år när hon fick han. :)

Pocahontas va min och Nemo var min och min brors. ;)

Fåglarna och råtterna har varit min syrras ;D

Och fiskarna och Findus är allas! :D

Puss&Kram //Rebecka :love:


Love U Findus!! :love:


:love:


Miss U Sid!! :love:


Pocahontas Miss U! :love:

Har tyvär ingen bild just nu på Nemo/Svante/Fåglarna eller råttorna... :(
Kommer kanske sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0