Dag läger i badminton!

Som rubriken säger så har jag dag läger i badminton...
09.00-11.00
&
13.00-15.00
Men jag har ju slagit i lilltån och har fortfarande ont.
Så tränade i morse och va tvungen att gå upp 07.30 -.-''
Skit trött för råttorna står ju i mitt rum nu i början och när de springer i buren skakar hela
buren och låter skit mycket!! :S
Så jag har inte sovit så bra :/
Så nu är jag skit trött, kommer inte träna eftermiddas passet eftersom jag har ont i tån.
Men jag ska prova imorgon igen när oxå är dag läger -.-''
Ledsen om jag skriver konstigt men är trött... :

Puss&Kram //Rebecka :love:


Kommentarer
Postat av: jennifer

Okej jag har lagt till dig nu säg till när du gjort detsamma!

2011-12-29 @ 17:57:33
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/
Postat av: jennifer

Okej jag har lagt till dig nu säg till när du gjort detsamma!

2011-12-29 @ 17:57:34
URL: http://jenniifersjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0