Jul lov!! <3

Rubriken talar!
Har längtat skit mycket!! Vem har inte längtat?? :P
Började 08.30 idag med att säga hej då till alla lärare sen skulle hela skolan samlas i idrotts hallen och ha en gemensam avslutning med sång och sånt... :)
Sen slutade vi och då va klockan ca 10.00! ;D
Bästa skol dan på länge ;)
Sen åkte jag och mamma till Haninge Centrum och handlade klart jul klappar!!
Nu sitter jag framför datan och har tråk...
Senare ska jag åka och rida, sista gången på ridskolan det här året.
Vi kommer ha styrka/Balans övningar -.-'' Det kommer bli jobbigt!!
Aja...

Puss&Kram //Rebecka :love:

PS. Tycker ni jag ska ha en jul tävling på bloggen?? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0