Mina julklappar!! :D

Nu tänkte jag visa vad jag fått i julklapp! ;D

Jag&Mina syskon har fått råttor ;DD
Vi kommer hämta dom nån dag i veckan kanske i morgon!
(Längtar)

Så har jag oxå fått en Ziperall BlueBerry! :D




och parfym :)


En kofta ;) (failad bild, men orkar inte ta en ny)


En tröja ;)


Sockor(skit sköna!)


Presentkort på farsta 300kr! :)


Kalender ;)


Mobil skal (Kanske inte snyggast men skyddar mobilen för
tappar mobilen 24/7! :P


Koss Hörlurar ;D


Smink Botstar! :D


Ett par till Öron Muffar xD


Smink Väska :D


Necessär :) (Glömde ta kort på den med mobilen så det blev
WebbCam, och inte bästa kvaliten) xD


+ typ godis, reflex xd osv... :P


Puss&Kram //Rebecka :love:




Kommentarer
Postat av: Siewoes - Bella

fick också en parfym och en väska i julklapp! :)

2011-12-24 @ 23:11:49
URL: http://siewoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0