Ridning!

Kom precis hem från ridningen!
Vi hade styrka/balans övningar som jag har skrivit och det gick sådär...
Jag fick rida en ponny som heter Biztro och han va ganska pigg.
Vid uppvärmningen så bockade han, och han bockar kraftig för han tar sats...
Fast då klarade jag mig och fortsatte.
Sen skulle vi rida jockey sits (Små stigläder) och då bockade han igen och man står ju framåt lutad och han bockade först en gång då höll jag mig knappt fast sen bockade han igen och då började jag glida och ramlade av xP
Fast gjorde inte så ont, bara lite i rumpan xD
Jag har också ont i benen, för det är jobbigt med jockey sits.
Det va sista gången på ridskolan och längtar tills den börjar igen :)
Imorgon börjar Jullovet på riktigt! ;D
Har handlat klart alla julklappar nu ;) fast måste slå in dom -.-'

Kommer inte på något mer att skriva... ;P

Puss&Kram //Rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0