Tråkigaste skoldan ever! -.-''

Först sa de att man skulle få sovmorgon till 09.10 sen nej, de har ändrat till 08.00 -.-'' Elakt :(
Sen fick vi sitta i matsalen i 15 min utan att det hände något, så skulle de ropa upp grupperna eftersom det va typ en tävling... Man hörde inte ett skit, vår lärare fick stå och lyssna och säga till oss -.-
Sen gick vi till ett rum där 3 pers skulle dricka 2 liter vatten på 50 sek, vi klarade det på 47 sek ;D
Sen hade vi inte fått ett schema så vi fick gå tbx till matsalen och sen till hemkunskaps salen som va nära stationen innan "gäsp"
Sen gick 5 st in i salen och skulle göra omeletter. (Vet inte vrf?)
Aja, sen sa det att vi skulle tbx till matsalen för att få scheman...
Sen var det typ charader och då ställde jag upp att göra eftersom jag inte gjort något...
Jag skulle va "sommar", men det gick inte som jag tänkt så jag fick ta en ny, då fick jag "psykopat(galen)" Det va skit svårt... Hahah de lyckades inte gissa rätt
Aja, sen skulle vi ha armbrytning >:D Jag fick möta en kille i 7A och vann!!!! Moahahah! fan va grym man kan vara, fast fick skit ont i armen!!! D: (hahah stolt) xd
Sen va det bandymatch 9:or VS lärare! 9:orna vann såklart! De vann med 7-3! ;P 
Sen va det lunch! Skit äcklig oxå, typ kött, potatis och skit äcklig bearnaise sås!
Efter lunch så gick jag och några i min klass och köpte godis, sen när vi kom tillbaka så fick vi veta att dan hade ställts in pga en station där man skulle smaka på saker och gissa, så fick man smaka på tabasco och en tjej fick svårt att andas och de som årdnat dagen fick klagomål och ställde in dagen! ;D
Så vi gick till Östra gymnasiet och kollade på när våran skola hade handbolls match!! :)
Fast orkade inte sitta kvar så gick hem!!!
Imorgon äre sista dagen i skolan sen jul lov!! :love:
4 dagar kvar till jul! ;D fast måste köpa klart julklappar!! ;/
kommer säker inte hinna! :P

Puss&Kram //Rebecka :love:


Lunch på en glassresturang på väg till Öland med familjen! :love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0