Trött & ny dushad!

Som rubriken säger så är jag trött, alltså trött i benen.
Jag har spelat serie spel i badminton, gick inte riktigt som jag hoppats. 
Jag har spelat singel och dubbel, förlora i båda men det va riktigt nära att jag vann.
I singeln så blev det 3 settare mot en tjej som heter Tilda, det va jämt i sista: 21-19 till Tilda :( 
Fast jag spela ganska bra, i dubbeln spelade jag sämre, jag spelade med en tjej som heter Viktoria och vi förlorade i 2 racka set. (1set=21-nånting, försten till 2 set vinner) 
Om ni har några frågor, fråga på! :) 
Har precis dushat klart och är helt slut... Kanske ska åka och köpa julklappar om jag orkar.
Imorgon börjar skolan :( Fast vill bara att det ska börja så det kan ta slut på Onsdag!! :love:
6 dagar kvar till jul!, längtar som in i helvete! :love:
Fast känns inte som att det är jul snart, vart fan är snön??!
Inte för att jag längtar efter snön men vill ha lite jul känsla!! :)
Aja, hoppas den kommer innan jul, fast inte för mycket!!

Puss&Kram //Rebecka :love:




Ny dushad och fräsh!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0