Lag SM u15! ;D

Gick upp kl 09.20 imorse och åt frukost, Vicktoria hämtade mig kl 10.10 :)
Sen när vi hämtat Amanda i Skågos åkte vi till Uppsala (fyris hallen)
Först mötte vi täby och vann med 6-3 i matcher (9 matcher, 3 herrsinglar, 3 damsinglar, 1 damdubbel, 1 herrdubbel och en mix. Fast fick inte spela någon match :'( tråkigt
Sen mötte vi Västa Frölunda, och vann med 7-2 :) Fast fick inte spela någon match mot dem heller!:(
Fick inte spela en enda match på hela dagen! D': Blev jätte besviken!!
Vi åkte frå hallen ca 19.15 och kom hem ca 20.20.
Hahah, fett kul på vägen hem! Satt och dunka musik i bilen, och sjöng kör med Vickan och Amanda!
(inte för att jag är en så bra sångare men aja... ;)
Kul dag, fast tråkigt att man inte fick spela en enda match :(
Om jag inte skulle spelat SM skulle jag varit och spelat natt cup med fotbolls laget!
Man spelar typ hela natten med start 00.00 typ :P Fett kul ju! :D
Men skulle ju spela SM och kunde inte följa med, och så får man ju inte spela någon match -.-''
Kommer säker få spela match imorron, Skogås är i Semi!! Yay! :D
Wish me luck! <3


Puss&Kram //Rebecka :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0