"Sjuk" ;(

Börjar bli sjuk tror jag, har lite feber, ont i huvet, halsen och magen och hostar lite :(
Tråkigt! Hatar att va sjuk! :'(

Har varit dålig på att blogga, för har haft fult upp, men ska försöka förbättra mig.

Aja, tänkte berätta hur det gick i helgen på Svenska kuppen U15
aa, som jag berättade förut så fick jag inte spela en enda match på lördagen :(
tråkigt, men jag fick köra 2 matcher på Söndagen
En i semifinalen då jag spelade mix som vi vann,
 vi mötte en klubb (kommer inte ihåg vad den hette)
aja, Vi vann med 9-0 i matcher! :)
Och i Finalen fick jag oxå spela en mix, vi spelade bra men vann inte just den matchen.
Vi vann finalen men 6-3 i matcher! :D
Så vi vann hela kuppen! Yay!
Vi fick varsin madalj, en påse med olika saker i, 1 pokal och 2 pommac att dela på! :D
Så igår innan E2´s träning, samlades vi som hade spelat och åt tårta och drack pommac! :9

Puss&Kram //Rebecka :love:

;)


Kommentarer
Postat av: S A N D R A S F O T O N

söt blogg!

2012-02-08 @ 18:30:00
URL: http://saandrasfooton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0