Berg flyttar in! :P

Heheh, har precis kollat klart på berg flyttar in! xP
Hahah, Carina berg är skön xD
Aja, har varit i skolan idag, seg dag!!!
Va skit trött för hade inte sovit så bra :(
Har oxå skit ont i magen!!!! xS
Sitter nu i köket med mammas dator men Findus stirrande på mig! (Findus=min katt)
Hahah, han väntar nog på att jag ska släppa ut han :P
Vet inte vad jag ska göra nu :S

Imorgon börjar årets första ridlektion! Yay! :D
Hoppas jag får rida en bra häst och ingen slö tjokis till häst :P
Hahah, håll tummarna!!! ;)

Puss&Kram //Rebecka :love:


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: va braa :D <3 aa funderar på att göra det :) Kram



jag tkr oxå det har varit en jätte seg dag :SS

2012-01-11 @ 17:52:12
URL: http://themanicers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0