Faster och Kussen!

Idag gick jag upp ca 10.30 för att åka till Hanninge Centrum, för att köpa leggins och
en present till kussen Vilmer! :D
Vi köpte en jätte söt tröja till han :)
Men på vägen dit åkte vi till veterinären för att höra om råtter, för
Daisy nyser/fnyser och vi tänkte höra vad vi skulle göra...
Sen kom vi kanske hem 14.00 och kl 15.00 åkte vi hem till min faster
och fikade och lekte...
sen öppnade vi julklapparna xP
Jag och min syster fick kajalpenna och maskara :)
Vi kom hem kanske 18.00 och åt lite...
Snart ska jag åka och kolla på slutspel i fotboll, som mitt lag spelar i ;)
Igenkligen skulle jag va med Misty idag men det blev för stressigt... :(
Vi kommer ändå ses imorgon för hon ska ha LeserDome!! Yay!
Sen ska jag sova över hos henne :)

Puss&Kram //Rebecka :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0