Fritz & Manicyr!

Idag var det som igår en seg dag...
Alla dagar är sega tills man kommer hem från skolan, heheh
Menmen, idag efter skolan red jag, första ridlektionen det här året!! Yay
Jag fick rida Fritz! Så jävla gullig han är!!!! Han va oxå skit pigg!! ;D
Heheh, det är kul med pigga hästar tycker jag :P
Nu sitter jag hemma framför dator och bloggar, lyssnar på musik och chattar på fb! :P
Nyss gjorde jag fransk manikyr på mig själv, det är ganska svårt på sig själv men blev ändå ganska nöjd :)

heheh, ganska svårt att ta bild när man inte kan använda händerna ^^

Snart ska jag läsa -.-'' för måste snabbt bli klar med en bok som jag skulle läsa ut på jullovet
men hade glömt det och orkade inte bry mig :P heheh

Rådisarna Dagny och Daisy ligger och sover uppe i hörnet tsm, de är jätte gulligt ^w^

Puss&Kram //Rebecka :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0