Malmö imorgon!

Kom nyss hem från badminton tränigen :) 
Det gick skit bra tyckte jag, ska snart duscha och tvätta håret när mamma är klar.

Som rubriken säger så ska jag till Malmö imorgon!! ;D
Där ska jag spela badminton tävling :)
Det är kul att åka med klubben till sånna tävlingar ;) Heheh
Måste packa idag :( Hatar att packa -.-'' det är så tråkigt!

Hahah, imorgon kommer jag gå tidigare från skolan,
typ 12 för annars hinner jag inte med tåget till Malmö. ;P

Sara-Louise som går i min klass spelar badminton i samma klubb som
mig, och hon ska oxå dit :P

Hade tänkt kolla på en film ikväll som går på tv, kanske Revenge.
Vet inte än :S Aja får se

Puss&Kram //Rebecka :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0