mmh... Tacos xD

Åt tacos till middag! ;)
Emma L, Erika, Maja, Misty, Julia och Emma sf kom hem till mig ca kl 18.00
Bjöd på Tacos! mmh... Tacos xP
Nu ligger jag och Misty i soffan och har precis kollat på ett och ett halft avsnitt av Vampires Diaries ;)
Vi är skit trötta så vi hade tänkt gå och lägga oss. -.-'
Proppade i oss, godis och chips :P
Vi kollade oxå på Water for Elephants, skit bra film! (rekomenderar)
Misty satt och hoppade i soffan, hon fick damp på gubben xD
Fick parfym av Emma Sf, Present kort på farsta av Julia, ett berlock armband av Erika,
 Ett smyckes träd+halsband av Maja, Shorta+midjeskärp av Misty, En fin glas burk med lock
och godis i av Emma L :D
"Tack alla sötnosar för presenterna!"

 Jag fyller år imorgon (idag) :P (det va drf de kom) xd
Fyller 14, Emma L skrev grattis på fjoortis dagen! xD Hahah fett tung!

Grymt flum just nu, håller på att somna :S

Kuckeli kuk, klockan är 01.13! //Misty xD
Fett skön!
(Tror hon är mer flum än jag just nu) Är det möjligt?? o.o
Aja...

Puss&Kram //Rebecka & Misty :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0