Ponny & Godis! :D

Idag åkte jag och min familj (utom min syster) till våra kompisar som har 2 ponnyer!

En som heter Tarquin & en som heter Pust! :)
Jag fick rida Pust, han är ett russ och är skit söt!
Vi red ut i kanske en halv timma, det va skit kalt! :S
Fick låna en varm jacka av Annika, fast frös om näsa,gaka, fötter och fingrar! :/
Sen ville min brorsa prova att rida, då skulle vi bara skritta av hästarna, då red han Pust och jag Tarquin.
(tarquin är större än Pust och är en blandning av Arab och något mer) Han är oxå skit söt! :)
Det va kul! ;D
Sen när vi sadlat av och rycktat så gick vi in för att äta...
Vi åt Lasange :P Mums!! :p
Sen fick vi efterätt, massor av kakor och julgodis som blivit över! :D
Det va en skit stor godis skål som det typ va 2 kg godis i! O.O
Jag Älskar godis! :P
Jag satt och åt skit mycket! :P
Annika & Lasse äter inte så mycket godis så vi fick ta med skålen hem! :D (det va en plast skål)
Jag va skit mätt (Det är jag nu oxå!) :P
När vi kom hem satte jag mig framför tvn och åt chips och drack Fanta! :D
Sen tog jag ut råttorna så de fick springa på sängen! :)
Nu sitter jag framför datan och bloggar! :P
Ska snart gå och lägga mig, skola imorgon! :(
Fast skönt att man har sov morgon till 09.00! :D

Puss&Kram //Rebecka :love:

Gammal bild fast samma hästar! Det är Novel på bilden, fast de fick avliva
henne för ett tag sedan :( RIP Novel :'( :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0