Trött efter jobbig dag!

På morgonen kanske den inte va så jobbig, men ändå...

Jag gick och la mig ca 02.00 och somna ca 03.00 för mina irriterande råtter typ
brottades i buren! -.-''
Sen vaknade jag typ kl 8 för de förde sånt oväsen, men nu hoppas jag att de kan sova för
de ha varit hyper hela dan så håller tummarna för att de är trötta! ;)
Sen kollade jag på tv, kl 16.30 va det ner till badminton hallen för träning!
Det gick lite bättre idag :) Bara lite ont i tån, men tror det snart ska gå över helt! :D
Sen fick jag sluta träningen typ 18.50, 10 min tidigare för att jag skulle hinna duscha innan vi åkte
ner till Östra Gymnasiet för att kolla på fotbolls cup, som mitt lag spelar i!
Fast jag fick inte spela för min tå skulle typ bli mossad! :S
Fast det gick inte så bra för Skogås, de förlorade alla matcher!
(hahah, bara för att inte jag va med!) ;)
Aja, vi åkte dit 19.05 och åkte hem 23.45...
Tråkigt att bara sitta och kolla på!
Vill spela :(
kanske kan va med  på nästa match! :)
Nu sitter jag och pappa framför tvn och ska snart gå och lägga oss, hoppas kunna sova idag! -.-
I vanliga fall så brukar jag sova tungt, ibland kan jag sova så djupt att jag inte hör telefonen ringa! xD

Sweet dreams!!! :love: :)

Puss&Kram //Rebecka :love:
 



Kommentarer
Postat av: valentina

Vill du bli dagens blogg? checka in bloggen och anmäl dig :)

http://valentinaberglund.blogg.se/2012/january/dagens-bloggare.html#comment

Kramis!

2012-01-05 @ 01:49:18
URL: http://valentinaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0